شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل وخدمات بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

  • ۰
  • ۰

آسان کارگو

خدمات فریت بار و ارسال بار هوایی آسان کارگو با سابقه ای طولانی در زمینه ارسال بار به خارج از کشور به صورت هوایی و نیز واردات بار هوایی از سایر کشورها توانسته است رضایت مشتریان خود در این حوزه را جلب کند . استفاده از کادر مجرب و متخصص در امر حمل و نقل هوایی از ویژگی های خاص آسان کارگو می باشد.همچنین در کنار نیروهای کار آمد و متخصص آسان کارگو در اختیار داشتن بهترین و بروزترین امکانات و تجهیزات حمل و نقل زمینه این را فراهم کرده است تا از سایر رقبا پیشی بگیریم و در صدر بهترین ها در امر جمل و نقل بین المللی باشیم .آسمان کارگو با تمامی شرکت های هواپیمایی همکاری گسترده دارد که شامل شرکت های هواپیمایی امارات , قطر , ماهان , ایران ایر , لوفتهانزا و … می باشد .

خدمات ما شامل : حمل و نقل بین المللی کالاهای وارداتی , و صادراتی مسافری و تجاری می باشد که به صورت هوایی انجام می شود . می توانید با کارشناسان ما در تهران و نمایندگی های ما در شهرستان های تماس برقرار کنید .

صادرات بار هوایی مسافری

بیشتر مهاجران که قصد ادامه تحصیل , اقامت و … را دارند مقصدشان بیشتر کشورهای اروپایی , امریکا , استرالیا و کانادا می باشد . باید توجه داشته باشیم که هر مسافری میزان باری را دوست دارد با خودش به مقصد مسافرت خود ببرد که به این بار اضافه بار مسافری گفته می شود . خیلی از مسافران بار بیشتری نیاز دارند که باخودشان ببرد در این صورت تمام بار همراه خود را نمی توانند به صورت رایگان ارسال کنند . در این صورت دو حالت برایشان اتفاق می افتد که یا باید هزینه زیادی بابت ارسال بار اضافی مسافر باید پرداخت کنند یا با استفاده از شرکت های فریت بار اقدام به فریت کردن و ارسال بارشان به مقصد خود اقدام کنند.

خدمات حمل بار هوایی آسان کارگو با خدمات ویژه بسته بندی و ارسال بار هوایی می تواند کمک و راهنمای بهتری برای شما در این امر باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

  • ۹۷/۱۱/۱۳
  • بهزاد مقتدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی