شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل وخدمات بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

رسال بار آوکلند| نیوزلند : هرچند آوکلند پایتخت کشور نیوزلند نیست ولی این شهر پرجمعیت ترین شهر نیوزلند می باشد . شهر آوکلند با مساحت 559 کیلومتر مربع دارای جمعیت منطقه ای 1.5 میلیون نفر می باشد. خود مرکز شهر اوکلند دارای جمعیت 450 هزار نفری می باشد ازحومه های مهم این شهر می توان به ماناکائو ، نورت شور و وایتاکره اشاره کرد. که هر کدام به تنهایی جزء پر جمعیت ترین شهر های نیوزلند می باشند.اما بیشترین ایرانیان مقیم کشور نیوزلند در شهر آوکلند زندگی می کنند.البته در کل مهاجران زیادی که وارد نیوزلند می شوند به آوکلند می روند . آوکلند شهری بسیار زیبا است که در سال 1840 تاسیس شده است.

فریت بار به اوکلند

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

سال بار به لندن | پایتخت انگلستان : لندن بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر در بریتانیا می باشد . شهر لندن در کنار رود تیمز قرار دارد و یکی از کهن ترین شهرهای دنیاست که قدمتی در حدود 2000 سال دارد و تاسیس آن به روم باستان بر می گردد. لندن مهمترین شهر انگلستان می باشد مهمترین مراکز اداری انگلستان در این شهر متمرکز شده است و هم از نظر جمعیت نیز مرکز مهم مسکونی انگلستان است . و یکی از شهرهای پیشرفته ی صنعتی در جهان است و می توان آن را مهد صنعت جهان نامید.

حمل بار هوایی

لندن دارای مراکز تجاری و تفریحی ، فرهنگی و مالی عمده در جهان است .و همچنین تاثیر زیادی در سیاست ، آموزس و پرورش ، رسانه و ... در انگلستان و حتی جهان دارد. بر اساس آماری که در سال 2010 منتشر شده است جمعیتی در حدود 8278251 نفر می باشد.

در زیر نمایی از شهر زیبای لندن را میتوانید ببینید :

حمل بار هوایی

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

ارسال بار به استانبول | ترکیه : استانبول بزرگترین و زیباترین شهر ترکیه است . این شهر مهد فرهنگ و اقتصاد ترکیه نیز می باشد. موقعیت عالی این شهر موجب پیشرفت شگرف آن شده است. این شهر تنها شهری است که در دو قاره جهان واقع شده است نصف این شهر در اروپا و نصف دیگر آن در آسیا واقع شده است. و در کنار تنگه ی بسفر و دریای مرمر واقع شده است از این حیث نیز یک شهر ساخلی زیبا نیز می باشد که همه ساله مسافران و توریست های زیادی به این سهر می آیند . همچنین تنگه ی استراتژیک بسفر که اروپا را به آسیا متصل می کند موقعیت اقتصادی شهر استانبول را تحت تاثیر قرار داده است .استانبول از نظر گردشگری به عنوان سومین شهر گردشگری جهان شناخته شده است. مناظر زیبا ، ساحلی بودن ، اتصال به اورپا و همچنین وجود رودخانه های زیبا در داخل و اطراف این شهر ، مراکز بزرگ تفریحی و مراکز تجاری بزرگ  عامل اصلی رشد این شهر زیبا شده است .استانبول در سال 2010 به عنوان پایتحت فرنگ اروپا نیز معرفی شد.شهر استانبول دارای 1854740 نفر جمعیت می باشد .

نقشه استانبول

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

ارسال بار به لیورپول | انگلستان : لیورپول  در سال 1880 ب عنوان یک شهر شناخته شد این شهربندری در شمال غربی  در کنار رود مرزی انگلیس در منطقه ی مرزیساید واقع شده است . شهر لیورپول بر اساس آماری که در سال 2011 منتشر شده است با مساحت 11184 کیلومتر مربع دارای 466415 نفر جمعیت می باشد .این درحالی است که منطقه  شهری لیورپول با جمعیت 2241000 نفر چهارمین منطقه ی پر جمعیت انگلستان است. این شهر در سال 2008 به عنوان پایتحت فرهنگی اروپا شناخته شده است.

شهر لیورپول | فریت بار به لیورپول , ارسال بار به لیورپول

یکی از مهمترین شاخصه های این شهر برگزاری بزرگترین مسابقات اسب سواری در جهان است که با نام " گرند نشنال " شناخته می شود.هرچند شهر لیورپول را نمی توان قطب اقتصادی در نظر گرفت ولی یکی از شهرهای تاریخی و زیبای انگلستان است که همه ساله تعداد زیادی توریست از این شهر دیدن می کنند .

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

رسال بار به منچستر | کشور انگلیس : یکی از مهمترین شهرهای بریتانیا می باشد که در قرن یکم احداث شده است.اغلب حوزهی شهری منچستر را به عنوان دومین شهر بزرگ انگلستان می دانند البته بر اساس آماری که در دست موجود است شهر های لیورپول و گلاسگو نیز مدعی این رتبه می باشند. منچستر در شمال غربی انگلستان و در سرزمین بریتانیا واقع شده است اسن شهر با مساحت 11565 کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود 464200 نفر ( بر اساس آمار سال 2008 ) می باشد. که از نظر جمعیت در رتبه ی هفتم کشور انگلستان قرار دارد .

ارسال بار به منچستر

منچستر قطب فرهنگی و صنعتی بریتانیا نیز به حساب می آید و جزء شهرهایی است که همه ساله مسافران زیادی به اسن شهر مسافرت می کنند . همچنین از نظر اقتسادی نیز برای انگلستان یک شهر مهم می باشد.

مسافرت و فریت بار به منچستر | انگلیس

هرچند بیشترمسافران ایرانی که به بریتانیا مسافرت می کنند موقیم لندن هستند ولی درصد بالایی هم ایرانی در شهر منچستر زندگی می کنند. منچستر یک شهر دانشگاهی و اقتصادی است که مکان مناسبی برای ادامه تحصیل می باشد از این رو برخی از مسافران به دلایل سیاسی نگران مراحل فریت بار به انگلستان و به خصوص شهر منچستر هستند و اطلاعات زیادی در این باره ندارند. اما باید یاد آور شوم در رابطه با ارسال بار به منچستر هیچ محدودیتی وجود ندارد در زیر به مراحل فریت بار به منچستر توسط شرکت فریت بار و حمل بار هوایی اشاره ای می کنم.

مسافرت به منچستر | فریت بار ، اسال هوایی بار به منچستر

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

ارسال بار به دنور | آمریکا ، ایالت کلرادو : شهر دنور پایتحت ایالت کلرادو در آمریکا می باشد که پر جمعیت ترین و بزگترین شهر این ایالت نیز می باشد. این شهر در فاصله ی 19 کیلومتری از مرکز  و شرق کوهای راکی و در قسمت جنوبی رودخانه دره پلاته واقع شده است . دنور به ناک شهر مایل های نیز شناخته شده است چرا که دقیقا در ارتفاع یک مایلی از سطح دریا واقع شده است.دنور با مساحت دارای جمعیتی در حدود 663862 این آمار در سال 2014 منتشر شده است که بر اساس آن دنور به عنوان 21 امین شهر پر جمعیت ایالات متحده شناخته شده است. همچنین سومین شهرستان پر جمعیت بعد از فونیکس ، آریزونا و ال پاسو ، تگزاس  در جنوب غربی ایالات متحده است.

فریت بار به دنور | ارسال بار هوایی به دنور

 

مسافرت و فریت بار به دنور

همانطور که گفته شد دنور در سطح شهرهای پر جمعیت در ایالات متحده می باشد از این رو مسافران زیادی به دلیل قدرت اقتصادی که این شهر دارد مهاجرت می کنند . که اکثرا برا اقامت می باشد. در این شهر درصد بالایی ایرانی نیز اقامت دارند و همه ساله بین ایران و این شهر از آمریکا تردد می کنند . اکثر مسافران به این شهر تقریبا اطلاعات کافی از نحوه ی ارسال بار  هوایی به دنور آگاهی دارند ولی برخی از مسافران به دلیل انکه مدت زمان زیادی در مسافرت خود اقدام  به فریت بار به دنور نداشته اند شاید از قوانین جدید و هم چنین روش های ارسال بار به دنور اطلاعات کافی ندارند  برای همین دلیل در زیر به بررسی ارسال بار به دنور توسط شرکت خدمات  حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه را بررسی می کنیم.

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

ارسال بار به سالت لیک سیتی : شهرستان سالت لیک سیتی مرکز ایالت یوتا در ایالات متحده آمریکا می باشد و همچنین بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر این ایالت نیز به حساب می رود.ای شهر استان با مساحت285.9 کیلومتر مربع دارای جمعیتی در حدود 191180 که بر اساس آمار سال 2013 منتشر شده می باشد.این شهر  در سال 1847 تاسیس شده است و با پیشرفت روز افزون تبدیل به یکی از شهر های گردشگری و اقتصادی ایالات متحده شده است . این شهر یکی از شهرهای بزرگ تجاری است و معادن طبیعی زیادی در این شهر موجب رونق اقتصادی آن شده است .

ارسال بار به سالت لیک سیتی

مسافرت و فریت بار به سالت لیک سیتی

همان طور که گفتیم سالت یکی از شهر های پیشرفته ی صنعتی و تجاری آمریکا محسوب می شود از این رو مهاجران زیادی برای اقامت و زندگی در این شهر وارد آن می شوند . در این بین ایرانیان مقیم سالت لیک سیتی نیز سهم به سزایی دارند .اما مهمترین مورد در رابطه با مسافرت به سالت ، ارسال بار به سالت لیک سیتی می باشد و اینکه بعد از اینکه به سالت برای اقامت رفتیم به چه صورت باید لوازم و اثاثیه خود را به آنجا انتقال دهیم در زیر به خدمات فریت بار و حمل بار هوایی شرکت پادمیرا راه اشاره می کنم

  • بهزاد مقتدر