شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل وخدمات بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

  • ۱
  • ۰

 Beluga هواپیمایی غول پیکر برای فریت بار با وزن بالا

 

 

یکی از مشکلات شرکت  ایر باس نداشتن هواپیمایی بزرگ برای حمل و فریت بار برای قطعات هواپیما در ساال های قبل از 1991 بود همان طور که می دانید کارخانه ایرباس در سه کشور فرانسه ، انگلیستان و آلمان هست و برای این که قطعات هواپیما های طراحی شده را در یک جا برای منتاژ جمع کند نیاز بیشتری به این غول آسمان می دید .

 

 

در سال 1991 شرکت ایرباس و شریکانش به فکر طراحی و ساخت Beluga افتادند برای طراحی هواپیمای بزرگ طرح های زیادی در بین شرکت و شرکای شرکت رد و بدل شد و در نهایت ایر باس A300-600 برای فریت بار های بسیار سنگین از جمله قطعات هواپیما تصویب شد.

A300-600 یک هواپیمای دو موتوره با برد متوسط بود ولی باید تغییراتی را روی این هواپیما اعمال می کردند تا برای فریت بار های سنگین و حمل محموله های بزرگ مناسب باشد .برای اعمال تغییرات فقط قسمت بالای هواپیما را در نظر داشتند در واقع برای تعداد موتور و قسمت زیرین هواپیما و همچنین شکل بال ها تغییری نداشتند.اما قسمت بالای بدنه به شدت برای حمل هوایی بار های سنگین تغییر کرد.

 

حمل بار هوایی

 

اما یکی دیگر از تغییرات اساسی بر روی A300-600 را می توان تغییر در قسمت دم که نقطه ای  حساس و مرکز تعادل هواپیما است دانست .تغییرات عمده در دم هواپیما بیشتر برای ثبات در پرواز به هنگام فریت بار قطعه هواپیما و همچنین بزرگتر و پهن تر شدن این قسمت بود.A300-600 بعد از تغییرات اعمال شده تبدیل به یک هواپیمای غول پیکر برای حمل بار های سنگین شد و به نام نهنگ بلوگا شهرت یافت.

 

حمل بار هوایی

 

اولین پرواز Beluga در 13 سپتامبر 1994 صورت گرفت و در نهایت Beluga  بعد از انجام 335 ساعت پرواز آزمایشی در اکتبر سال 1995 گواهینامه لازم جهت پرواز بار بار سنگین را دریافت کرد.و در حال حاظر بیش از 5 مورد از این هواپیما ها برای فریت بار های سنگین به خصوص قطعات هواپیما طراحی و ساخته شده است .ولی ایر باس بعد از سالها استفاده از این غول هوایی برای فریت بار های سنگین ، با روبرو شدن با پروژه طراحی بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان  این هواپیما  دیگر قادر به حمل قطعات هواپیمای بزرگتر نبود برای همین ایرباس تصمیم گرفت تا مدل بزرگتر بلوگا را طراحی کند .

مشخصات کلی هواپیمای غول پیکر بلوگا

حمل بار هوایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی