شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل وخدمات بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

  • ۱
  • ۰

افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت به خارج از کشور را دارند توجه داشته باشند که برای فریت بار خود نیاز به دانستن نکاتی در رابطه با هزینه های فریت بار دارند در اینجا قصد دارم نکات مهم در رابطه با چگونگی محاسبه هزینه های فریت بار توضیح دهم.

حمل بار هوایی

 

جهت فریت بار از طریق شرکت های هواپیمایی به اکثر نقاط جهان با احتصاب وزن صورت می گیرد :

برای مثال وزنی که برای فریت بار ایر لاین از مشتری می پذیرد به ترتیب زیر تقسیم بندی  می شود:

  1. وزن بار مینیمم(Mimimum): این وزن برای فریت بار معمولا بین یک کیلوگرم  تا 10-11  کیلو گرم می باشد که هزینه ی آن بستگی به مقصد (کشور یا شهری که قصد فریت بار را به آن دارید) دارد.
  2. وزن نرمال(Nurmal) :  این وزن برای فریت بار از 10-11 کیلوگرم یا معمولا از 8-7 کیلوگرم  تا حدود 30 کیلوگرم است .و برای محاسبه هزینه فریت بار همانند گزینه یک انجام می پذیرد.
  3. وزن 45 کیلوگرم : این وزن برای فریت بار زمانی که معمولا وزن بار بالای 34-35 کیلوگرم است ، به صورت اتوماتیک 45 کیلوگرم حسای می شود . این نکته را هم در نظر داشته باشید که هزینه ی 45 کیلو گرم کمتر از هزینه ی 35 کیلوگرم است برای همین برای فریت بار در چنین حالتی 45 کیلو گرم با صرفه تر است.
  4. وزن 100 کیلوگرم :  برای فریت باری که  دارای 100 کیلو گرم تا 300 کیلوگرم است هزینه ثابت است.( البته برخی از شرکت های فریت بار برای فریت بارهای 250 کیلو گرم هم نرخ خاصی دارند)
  5. وزن 300 کیلوگرم :  در حورد فریت بار 300 کیلو گرمی می توان گفت که هزینه اش پایین تر از فریت بارهای 100 کیلوگرمی است برای مثال : اگر بارتان روی مسیر تورنتو 300 کیلوگرم باشد هزینه ی ارسال هر کیلوگرم آن از هزینه ارسال بار با وزن 100 کیلو گرمی کمتر خواهد بود.
  6. وزن 500 کیلوگرمی :  اگر روال بالا را در نظر بگیریم متوجه می شویم با افزایش وزن بار هزینه ی هر کیلو بار کاهش پیدا می کند و فریت بار های 500 کیلوگرمی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
  7. وزن های بالای 100 کیلوگرم :   این نوع بارها را در اصطلاحات فریت بار بارهای تناژ می گویند . بارهای تناژ عمدتا در فریت اثاثیه منزل و یا لوازم شخصی اتفاق می افتد که شامل مبلمان و میز و ... می باشد که وزنشان از 1000 کیلوگرم بالا می زند در باره هزینه فریت بار برای بارهای تناژ نیز با افزایش وزن بار هزینه هم کاهش پیدا می کند .

 

حمل بار هوایی

 

توضیح اینکه :  

همان طور که مسافران عزیز می دانند کشورها و مقاصد بسیار زیادی برای مهاجرت وجود دارد بر این اساس در اینجا فقط طریقه محاسبه هزینه فریت بار های مختلف را ارائه کردیم و برای اینکه در این بار بیشتر آگاهی داشته باشید با کارشناسان شرکت فریت بار و حمل هوایی بار پادمیرا راه مشورت کنید.

 

حمل بار هوایی

منبع : فریت بار پادمیرا

  • ۹۴/۰۱/۰۴
  • بهزاد مقتدر

هزینه فریت بار

نظرات (۱)

I'm wondering if you can transfer(freight)from AustraliA to Iran?    

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی