شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل وخدمات بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

  • ۱
  • ۰

 

مسافرین و مهاجرین محترم:
بسته بندی محموله یکی از مهمترین مراحل فریت بار  است که اگر به روش درستی  انجام نشود احتمال آسیب دیدگی محموله  قطعی خواهد بود.
محموله های مسافرین و مهاجرین جهت فریت بار بطور کلی به دو گروه تقسیم بندی می شوند:

گروه اول:
 بارهای کوچک و خرده ریز  مانند ظروف شکستنی و کلا لوازم اشپزخانه،البسه،کیف ،کفش،کریستال،لوازم اسکی،فرش،کتاب و...

در این صورت پرسنل متخصص  و با تجربه این شرکت تمام لوازم پکینگ یا بسته بندی را به محل مورد نظر برده و تمام لوازم شکستنی ،تابلو ،ظروف آشپزخانه،لوستر،کتنابخانه،البسه و ... را در محل بسته بندی کرده و بار  به صورت کارتن کارتن در می اید.
( لیست اقلام یا پکینگ لیست) یکی از مدارکی است که جهت فریت بار بایستی به صورت استاندارد تهیه گردد و به گمرک مبدا و مقصد ارایه گردد که پرسنل شرکت در طول انجام عملیات بسته بندی این کار را انجام می  دهند.
گروه دوم:
محموله های حجیم و بزرگ مبلمان،میز و صندلی،بوفه و...
درفریت بار به صورت هوایی اگر مبلمان،میز و صندلی،بوفه و... مورد حمل باشد، پس از بسته بندی اولیه با نایلونهای حباب دار ،کاغذهای مخصوص و فوم ،برای انها صندوقهای چوبی ساخته میشود که این اشیا در امنترین حالت ممکن بسته بندی شوند و طی حمل تا مقصد هیچگونه اسیبی نبینند.
بسیاری از مهاجرین و مسافرین لوازمی مانند ظروف شکستی ،لوازم دکوری شکستنی و اسیب پذیر دارند و اتتظار دارند که سالم به مقصد برسد. این امر احتیاج به تخصص و دقت بالایی  دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی