شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل وخدمات بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

ارسال بار به فیلادلفیا | فریت بار و حمل بار هوایی : شهر فیلادلفیا مهمترین شهر ایالت پنسیلوانیا می باشد . فیلادلفیا از نظر جمعیت ششمین شهر پر جمعیت ایالات متحده آمریکا می باشد. همچنین دومین شهر بزرگ ساحل شرقی آمریکا بعد از نیویورک است . فیلادلفیا اولین پایتخت آمریکا بوده و قانون اساسی آمریکا در این شهر و در تالار استقلال این شهر به امضا رسیده‌است.رودخانه سکوکل و رودخانه دلاویر از این شهر می‌گذرند.

ارسال بار به فیلادلفیا

تاریخچه فیلادلفیا

در سال ۱۶۹۲ ویلیام پن (به انگلیسی:William Penn)شهر فیلادلفیا (به انگلیسی:Philadelphia) را تأسیس کرد. ویلیام پن می‌خواسته که فیلادلفیا مرکز پنسیلوانیا باشد.
بنیانگذاران ایالات متحده آمریکا طی جنگ استقلال آمریکا (به انگلیسی:The American War of Independence) [جنگ انقلاب آمریکا(به انگلیسی:The American Revolutionary War)] در فیلادلفیا ملاقات می‌کردند. فیلادلفیا محل اولین کنگره قاره‌ای (به انگلیسی:First Continental Congress)و دومین کنگره قاره‌ای (به انگلیسی:Second Continental Congress) و کنوانسیون مشروطه (به انگلیسی:Consitutional Convention) بود. اعلامیه استقلال (به انگلیسی:The Declaration of Independence) در سال ۱۷۷۶ در تالار استقلال (به انگلیسی:Independence Hall) در فیلادلفیا امضا شد. اعلامیه استقلال مشتمل از چند اصول بنیادی آمریکا مثل آزادی و حقوق طبیعی است.
ناقوس آزادی (به انگلیسی:The Liberty Bell) در مرکز ناقوس آزادی (به انگلیسی:The Liberty Bell Center) در فیلادلفیا قرار دارد. روی ناقوس آزادی کلمات کتاب مقدس راجع به آزادی حک شده‌اند. ناقوس آزادی یک نماد استقلال آمریکا و همکاری آمریکایی طی جنگ استقلال آمریکا است.

فرهنگ فیلادلفیا

از مشاهیر فرهنگی برجسته این شهر می‌توان به لوئی کان و بنجامین فرانکلین، و از مراکز جذب گردشگری این شهر موزه هنر شهر فیلادلفیا و مؤسسه فرانکلین را می‌توان نام برد. این شهر معروف به داشتن خوراکی‌های خاص خود است. معروفترین این خوراکی‌ها، «ساندویچ استیک پنیر فیلی» (به انگلیسی: Philly Cheesesteak) است که عمدتاً در جنوب شهر توسط دو مغازه رقیب هم به نام‌های پتز (Pat's) و جینوز (Geno's) تهیه می‌شود. کتابخانه آزاد فیلادلفیا در ۱۸۹۱ تأسیس شد.

ورزش فیلادلفیا

این شهر در تقریباً تمام رشته‌های ورزشی مهم دارای باشگاه حرفه‌ای در سطوح لیگ‌های سراسریست.
تیم‌های فوتبال فیلادلفیا یونیون و فیلادلفیا ایندپندنس، فوتبال آمریکایی فیلادلفیا ایگلز، تیم هاکی روی یخ فیلادلفیا فلایرز، تیم بیسبال فیلیز و تیم بسکتبال فیلادلفیا سونتی سیکسرز از این شهرند.

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

ارسال بار به پیترزبرگ | ایندیانا : پیترزبرگ یکی از شهرستان های واشینگتن ، پایک کانتی ، ایندیانا در ایالت متحده آمریکاست. این شهر جمعیتی در حدود 2383 نفر بر اساس سر شماری 2010 دارد . مرکز بخشداری پایک کانتی می باشد .
پیترزبرگ در فاصله 21 کیلومتری از مرکز واشینگتن و ایندیانا واقع شده است . و در جنوب این شهر ها قرار دارد.

فریت بار به پیترزبرگ

 در زیر نمایی از شهر پیترزبرگ را می توانید ببینید :

 

حمل بار هوایی به پیترزبرگ

 

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به پیترزبرگ

  1.  بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و...) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به پیترزبرگ : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، ... را برای فریت بار به پیترزبرگ را بر عهده دارد .

 

 **  توجه

 قوانین ارسال بار به پیترزبرگ تابع قوانین فریت بار به ایالات متحده آمریکا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا یکی می باشند .

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

بانکوک یا بانگکوک پایتخت کشور تایلند و بزرگترین شهر آن است. بانکوک در مرکز تایلند واقع شده و  مساحت آن در حدود 1500 کیلومتر مربع است

 ارسال بار


نام رسمی و محلی این شهر "کرونگتپ"  ( Krungthep ) به معنای شهر فرشته ها است ولی اکثر خارجی ها از نام بانکگوک استفاده می کنند. مردم محل نام بانگکوک را برای یکی از مناطق این شهر به کار می برند..

بانکوک دارای 3 فصل بارانی ( ژوئن تا اکتبر )، گرم ( مارس تا می ) و خنک ( نوامبر تا فوریه ) می باشد  و برای ارسال بار فصول خنکتر راحت تر میباشد. متوسط درجه حرارت سالانه آن 29 درجه سانتیگراد با متوسط درجه حرارت ماهانه از 35 درجه سانتیگراد در آپریل تا 26 درجه سانتیگراد در دسامبر است. زمان آن نیز 7 ساعت از زمان مبدا گرینویچ جلوتر است که برای ارسال بار باید به آن توجه نمود.

بانکوک به دلیل داشتن معبدهایش، مجموعه کاخ پادشاهی، مراکز خرید بزرگ و رستوران های فراوان، دربین گردشگران شهرت یافته است

جمعیت آن در سال ۲۰۰۷ برابر با ۸٬۱۶۰٬۵۲۲ نفر (با احتساب حومه ۱۰٬۰۶۱٬۷۲۶ نفر) برآورد شده‌است و در کرانه خاوری رود چائو فرایا در نزدیکی خلیج تایلند واقع شده‌ است.

 

 

خدمات شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به بانکوک

 

1.    بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و...) در محل به صورت استاندارد

2.    بارگیری جهت حمل بار هوایی

3.    انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

4.    پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت ارسال بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .

5.    در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به بانکوک : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر ، هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و ... را برای فریت بار به بانکوک را بر عهده دارد .

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

 ارسال بار به تایلند : تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندو چین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌است.
 

ارسال بار

 

زبان رسمی کشور تایلندی، پایتخت و همچنین پرجمعیت‌ ترین شهر آن بانکوک و مذهب حدود ۹۵ درصد مردم بودایی است که برای حمل بارو ارتباط برقرار کردن باید به این زبان ها مسلط باشید.
نام تایلند در زبان مردم محلى برگرفته از دو لغت Thi و Land میباشد که به معناى سرزمین حورى یا همان تایى است.
در پی کودتای پرایوث چان اوچا فرمانده ارتش علیه تاکسین شیناواترا نخست وزیر سابق این کشور، در سال ۱۳۹۳ حکومت نظامیان بار دیگر بر این کشور استوار شد. در ۱۳۹۵ (۲۰۱۶) همه‌پرسی قانون اساسی توسط نظامیان برگزار شد که رأی مثبت مردم به آن باعث شد تا اختیارات وسیعی به خونتا (حکومت نظامی تایلند) داده شود.
 آب و هوای تایلند
بطور کلی تایلند دارای یک آب و هوای گرمسیری و مرطوب است. برای حمل بار باید بدانید که شمال تایلند دارای 3 فصل متمایز است: گرم و خشک، بارانی و خنک می باشد. فصل گرم و خشک از مارس تا می ادامه دارد در این فصل متوسط درجه حرارت ۳۴ درجه سانتیگراد است و رطوبت هوا ۷۵٪ است. فصل بارانی از ژوئن تا اکتبر ادامه دارد و متوسط درجه حرارت  ۲۹ درجه سانتیگراد و میزان رطوبت  ۸۷٪ است. فصل خنک از نوامبر تا فوریه‌ است و درجه حرارت بین ۲۰ تا ۳۲ درجه سانتیگراد در نوسان است.
حمل باردر فصل باران های موسمی، در بانکوک معمولا باران زیادی در ماه های آگوست و سپتامبر می بارد و در اکتبر به بیشترین حد خود رسیده و سیلاب هایی نیز در شهر جاری می شوند.
نواحی جنوبی تایلند تنها دارای 2 فصل خشک و بارانی هستند. در ساحل غربی بارندگی ها و طوفانهای شدید از آپریل تا اکتبر است درحالیکه در ساحل شرقی بیشترین بارندگی ها بین سپتامبر و دسامبر می باشد.

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

کمبریج در حال حاضر دارای دو ایستگاه هواشناسی رسمی، موسسه ملی کشاورزی گیاه شناسی که در حدود 3 کیلومتری  شمال مرکز شهر، و باغ  گیاهی دانشگاه کمبریج ، در حدود 1 مایلی  جنوب مرکز شهر میباشد. این شهرستان، مانند بسیاری از شهر های انگلستان، دارای آب و هوای دریایی که توسط جریان خلیج فارس  تحت تاثیر قرار گرفته است. این شهر واقع در خشک ترین منطقه از بریتانیا،به طوری که میانگین بارش کمبریج حدود 570 میلی متر (22.44 در) در هر سال میباشد، 

کمبریج نیز به خانه پردیس پزشکی کمبریج ، یکی از بزرگترین خوشه تحقیقات زیست پزشکی در جهان مشهور است.از جاذبه های این شهر میتوان به نمایشگاه موسیقی،  جشنواره هنر ، نمایشگاه توت فرنگی اشاره کرد.،  ایستگاه کمبریج کمتر از یک ساعت تا ایستگاه راه آهن کینگ لندن فاصله دارد.

در زیر نمایی از شهر زیبای کمبریج را میتوانید ببینید :

 

 حمل بار هوایی

مسافرت و فریت بار به کمبریج

همان طور که گفتیم کمبریج یکی از شهرهای باشکوه ، دانشگاهی ، اقتصادی و سیاسی در دنیاست و محیطی مناسب برای زندگی است . با این توصیفاتی که ارائه دادیم .همه ساله مسافران زیادی در اینشهر تردد می کنند که اکثرا برای ادامه تحصیل ، توریست و شمار زیادی نیز برای اقامت به این شهر سفر می کنند. این شهر در انگلستان مهمترین مرکز اقامت ایرانیان می باشد و درصد زیادی ایرانی در این شهر اقامت دارند .که بیشتر برای ادامه تحصیل و همچنین اقامت در آنجا حضور دارند . اما در رابطه با فریت بار به کمبریج نیز میتوانیم خدمات شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه را برای مسافران محترم شرح دهیم.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کمبریج

بسته بندی بار | ارسال بار به کمبریج

 مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به کمبریج به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و... و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر کمبریج را داشته اند ارئه نموده است.

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

هزینه ارسال بار

 هزینه ارسال بار: ارسال بار لوازم منزل و لوازم شخصی یکی از خواسته ها و نیازهای اکثر مسافرین و مهاجرین به خارج کشور میباشد.

 

ارسال بار


یکی از مشکلاتی که اغلب مشتریان با ان درگیر هستند هزینه های ارسال بار میباشد.در اینجا میخواهیم توضیحاتی در جهت کمک به مشتریان گرامی ارایه بدهیم .اکثر افرادی که قصد عزیمت به کشورهای دیگر را دارند لوازمی از قبیل البسه ُکیف و کفش ُلوازم شکستنی ،ظروف اشپزخانه،کریستال،کتاب،البوم،لوازم دکوری،مبلمان و... جهت ارسال دارند که میبایست فرستاده شود. سه عامل مهم به صورت مستقیم در هزینه ارسال تاثیرگذار است:

1-مقصد مورد نظر
2-وزن و حجم بار
3-محتوای بار

فرض میکنیم شخصی قصد ارسال بار حاوی کتاب و البوم به وزن 45 کیلو به مقصد المان را دارد.خوب مسلما المان شامل ده ها شهر اصلی و ده ها شهر کوچک است .مثلا اگر مقصد بار فرانکفورت المان باشد هزینه ایشان خیلی پایینتر خواهد بود تا اینکه مقصد اشتوتگارد باشد .چرا چون تعدد پروازها به فرانکفورت خیلی بیشتر است تا اشتوتگارد. و جهت رسیدن بار به فرودگاه اشتوتگارد بار میبایس اول به حالت ترانزیت به فرانکفورت برسد و سپس با کامیون به فرودگاه اشتوتگارد ادامه مسیر دهد .پس هزینه ان نیز بیشتر خواهد بود.وزن و حجم بار نیز تاتاثیر مستقیم دارند در هزینه .مثلا بار 100 کیلوگرم از بار 45 کیلوگرم به صرفه تر است .یعنی اگر شما بخواهید 100 کیلوگرم بار لوازم منزل بفرستید خیلی به صرفه تر است از اینکه 45 کیلو بفرستید.

محتوای بار نیز تاثثیر دارد ولی نه به اندازه 2 دلیل فوق .مثلا اگر بار شما همش چینی و شکستنی باشد خوب طبیعتا متریال بیشتری برای بسته بندی لازم خواهد داشت تا اینکه کل بار لباس و کفش باشد.
شرکت خدمات بار هوایی پادمیرا ره جهت ارسال بار مشتریان محترم هزینه تمام شده بار را به صورت کلی( از شروع بسته بندی تا تحویل در فرودگاه مقصد) و به ریال به مشتریان اعلام مینماید.
ارسال بار و فریت بار  یک امر خدماتی است و میبایست این خدمات به صورت درست و مطلوب انجام گیرد.

ارسال بار و هزینه های مربوط به ان بطور کلی از چندین قسمت و مرحله تشکیل شده است.

1-مرحله بسته بندی .

2- بارگیری و تخلیه

3-حمل بار به فرودگاه

4-پالت بندی

5 انجام تشریفات گمرکی

6- صدور بارنامه جهت ارسال بار.

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

بسته بندی بار جهت حمل بار هوایی : بسته بندی محموله های هوایی جهت حمل بارهوایی توسط شرکت خدمات حمل و نقل بار هوایی به دو صورت می باشد :

  • بسته بندی اولیه : بسته بندی توسط افراد متخصص  شرکت پادمیرا راه در محل بار
  • بسته بندی ثانویه : بسته بندی ثانویه یعنی پالت بندی محموله و یا ساخت جعبه های چوبی

 

حمل بار هوایی

1-بسته بندی اولیه کالا جهت حمل بار هوایی :

برای بسته بندی کالا جهت ارسال بار به صورت هوایی ابتدا پرسنل متخصص شرکت حمل بار هوایی با تمامی لوازم حرفه ای پکینگ به محل رفته و تمامی لوازم شخصی را که شامل ظروف و چینی آلات و لباس  ، کتاب و... را بسته بندی می کنند که در بخش مربوط به شرکت خدمات حمل بار هوایی نیز کامل توضیح داده شده است .

اما در بسته بندی لوازم شکستنی مواردی را باید در نظر گرفت . چرا که خیلی حساس اند و امکان شکستن بالاست . بسته بندی لوازم شکستنی مهمترین مرحله ای است و در بسته بندی این نوع از بارها باید جز به جز دقت داشته باشیم که هیچ آسیبی به لوازم و ظروف وارد نشود . و باید دونه به دونه ظروف را در نایلون های حباب دار و ضربه گیر بپیچیم و بعدش با کاغذهای ضد ضربه و مخصوص پکینگ (به صورت میکس) بسته بندی شوند. بعد از بسته بندی این لوازم باید درون کارتن های مخصوص فریت بار قرار بگیرند و با این کار بسته بندی کامل و آماده است

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

شرکت خدمات حمل بار هوایی :  خدمات ارسال بار هوای (حمل بار هوایی ) در همه جای دنیا یکی از اساسی ترین روش های ارسال لوازم تجاری و شخصی افراد و شرکت هاست . بسیاری از مهاجرینی که قصد عزیمت به کشورهای دیگر را دارند . مسلما لوازم زیادی از قبیل چینی آلات ، کریستال ، جهیزیه ، آینه شمعدان، فرش ، لباس ، تابلو ، مبلمان و ... دارند . که نیاز دارند آنها را هیز با خود به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند. اما ذدر اینجا قضیه فرق می کند و سوالی در ذهن مسافر پیش می آید و اینکه به چه صورت باید این محموله را به مقصبد خود ارسال کنند .

بهترین روش ارسال بار به کشورهای دور ارسال از طریق هوایی در اصل همان فریت بار ( حمل  و نقل بار هوایی ؛ حمل بار هوایی) است.

حمل بار هوایی

اما این وسایل و اثاثیه باید به چه صورتی ارسال شوند ؟ شرکت خدمات حمل بار هوایی پادمیرا راه پیشرو در ارسال بار هوایی توضیحی کامل در این مورد برای مسافران در نظر دارد :

این محموله و لوازم می بایستی در ابتدا به صورت حرفه ای بسته بندی شود و در مرحله ی بعد نحوه جابجایی است که باید به صورت خیلی امن این کار انجام شود  تا از هز گونه آسیب دیدگی در امان باشد . اما نکته مهم در رابطه با بسته بندی اثاثیه این است که بسیاری از افراد به صورت تجربی سعی می کنند که بار را خودشان بسته بندی کنند . که به دلیل بسته بندی اشتباه بارشان در زمان جابجایی آسیب می بیند . اما در زیر برخی از روشهای بسته بندی رو شرح می دهیم :

برای بسته بندی اثاثیه روشهای بسته بندی زیادی وجود دارد  خصوصا برای بسته بندی اشیای شکستنی :

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

 خدمات بار هوایی   : امروز حمل و نقل کالا بین کشورها از سه طریق انجام می شود  هوایی  ، زمینی و دریایی برای انجام امور مربوط به حمل و نقل کالا ها به این سه طریق شرکت هایی تاسیس شده اند .که هر کدام در زمینه های متفاوت این عرصه فعالیت می کنند. و اما یکی از مهمترین دلایل تاسیس این شرکت ها  کاهش تردد مسافران به فرودگاه ها می باشد  این خود عامل مهمی برای کاهش آلودگی و همچنین ترافیک در سطح شهر به خصوص شهرهای بزرگ می باشد. این شرکت ها  با نام های رایج  خدمات بار هوایی (خدمات حمل بار هوایی ) ،  خدمات حمل بار زمینی  (خدمات بار زمینی ) و خدمات بار دریایی ( خدمات حمل بار دریایی ) و نام های رایج دیگری همچون شرکت خدمات بار هوایی و... از این قبیل  تاسیس می شوند . اما هر یک از این شرکت ها وظایفی را بر عهده دارند که در زیر به آنها اشاره ای می کنیم .

حمل بار هوایی


خدمات بار هوایی | حمل و نقل بار هوایی

قبل از اینکه هواپیماها برای حمل بار هوایی و کشتی های بزرگ برای حمل بار دریای ساخته شوند . روند حمل و نقل بار بین کشورها و حتی شهرهای دو به صورت زمینی بود که بیشتر از طریق خط راه آهن انجام می شد . ولی با اختراع هواپیما زمینه برای فعالیت در عرصه مسافربری هوایی و همچنین حمل بار هوایی فراهم شد و دیگر نیازی نبود که برای انتقال کالایی از سرزمینی به سرزمین دور هفته ها و ماه ها طول بکشد . هواپیماها با کمترین تاخیر و کمترین آسیب می توانستند بارهای مسافرین را جابه جا کنند . بعدها برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در بزرگراه ها و هم چنین فرودگاه های بزرگ شرکتهایی رو برای این کار مجوز تاسیس دادند به عنوان خدمات بار هوایی  که وظیفه اصلی این شرکتها تحویل بار از مشتریان و انجام تمام امور مربوط به فرودگاه است و درنهایت ارسال بار با استفاده از شرکت های هواپیمایی به مقصد می باشد .
اما در خدمات بار هوایی در ارسال کالا به کشور دیگر مراحلی را باید سپری کنند . برای آشنایی با این مراحل می توانید به صفحه سایت خدمات بار هوایی پادمیرا راه مراجعه نمایید.

خدمات بار هوایی | حمل و نقل بار هوایی
خدمات بار هوایی پادمیرار راه در این عرصه توانسته بهترین باشد . از این رو تمام مشتریان ما از این روند ما رضایت کامل را دارند . و تمام تلاش ما نیز بر این اصل مشتری مداری استوار خواهد بود .

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۱
  • ۰

همچنین ستونی در لیست عدل بندی موجود است که نوع بسته بندی را ( کارتنی، چوبی،... ) را نشان می دهد . هر لیست عدل بندی احتیاج به تاریخ و شماره بارنامه مربوط به آن را دارد . و می بایست درست نوشته گردد . همچنین مشخصات فرستنده و گیرنده ، وزن حجمی و وزن واقعی محموله بسیار مهم است .
اظهار صاحب محموله و لیست بسته بندی و محموله می بایست یکی باشد و هرگونه اظهار غلط  ( در مبدأ و مقصد ) مشکل ساز خواهد بود .
اغلب اوقات محموله ای احتیاج به صندوق چوبی دارد که شکل و ابعادغیر متعارفی دار مانند مبلمان ، پیانو ، میز و صندلی و یا تابلو هایی با بیش از 140 سانتی متر .  که در این حالت اقدام پس  از بسته بندی اولیه برایشان صندوق چوبی توسط شرکت ساخته خواهد شد و بار در نهایت امنیت قرار خواهد گرفت .

شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه با کارشناسی دقیق محموله تمام موارد بالا را رعات نموده و امنیت کامل کالای شما را در زمان حمل و نقل تضمین می کند.

  • بهزاد مقتدر