شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل وخدمات بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

  • ۱
  • ۰

همچنین ستونی در لیست عدل بندی موجود است که نوع بسته بندی را ( کارتنی، چوبی،... ) را نشان می دهد . هر لیست عدل بندی احتیاج به تاریخ و شماره بارنامه مربوط به آن را دارد . و می بایست درست نوشته گردد . همچنین مشخصات فرستنده و گیرنده ، وزن حجمی و وزن واقعی محموله بسیار مهم است .
اظهار صاحب محموله و لیست بسته بندی و محموله می بایست یکی باشد و هرگونه اظهار غلط  ( در مبدأ و مقصد ) مشکل ساز خواهد بود .
اغلب اوقات محموله ای احتیاج به صندوق چوبی دارد که شکل و ابعادغیر متعارفی دار مانند مبلمان ، پیانو ، میز و صندلی و یا تابلو هایی با بیش از 140 سانتی متر .  که در این حالت اقدام پس  از بسته بندی اولیه برایشان صندوق چوبی توسط شرکت ساخته خواهد شد و بار در نهایت امنیت قرار خواهد گرفت .

شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه با کارشناسی دقیق محموله تمام موارد بالا را رعات نموده و امنیت کامل کالای شما را در زمان حمل و نقل تضمین می کند.

  • ۹۵/۰۸/۱۸
  • بهزاد مقتدر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی