شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل وخدمات بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

  • ۰
  • ۰

شهر تورنتو | Toronto   : تورنتو یکی پر جمعیت ترین شهر کانادا و مرکز استان آنتاریو می باشد  . تورنتو با داشتن مساحتی در حدود 630 کیلومتر مربع و جمعیتی بیش از 2.5 میلیون نفر جزء پنج شهر پر جمعیت آمریکای شمالی است . تورنتو در شمال غرب دریاچه ی آنتاریو و در جنوب آنتاریو قرار واقع شده است. شهر تورنتو به عنوان پایتخت اقتصادی کانادا و یکی از مراکز اقتصادی جهان به حساب می آید.

 

نشان شهر تورنتو

 

تورنتو یکی از شهرهای توریستس دنیاست و دارای جاذبه های گردشگری زیادی است در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم .

برج ملی کانادا | برج سی ان

 

برج سی ان تورنتو دومین برج بلند جهان

 

برج ملی کانادا بزرگترین جاذبه ی گردشگری شهر تورنتو می باشد این برج با ارتفاع 553 بعد از برج دبی دومین سازه ی بلند دنیاست . این برج در سال 1976 افتتاح شده است و در هر سال جمعیتی در حدود 2 میلیون نفر توریست از این برج دیدن می کند .کاربرد اصلی این برج ، مخابراتی  ، گردشگری ، رستوران می باشد .

 

از جاذبه های دیگر شهر تورنتو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تالار شهر  ، میدان یانگ و داندس ( این میدان در نزدیکی مر کز خرید ایتن واقع شده است) ، جزایر زیبای تورنتو ، کیلیساهای قدیمی تورنتو ( کلیسای جامع کاتولیک سنت مایکل و کلیسای سنت جیمز) ، قلعه ی کاسالوما ( این قلعه در مرکز شهر تورنتو قرار دارد) ، موزه ی سلطنتی آنتاریو( این موزه بزرگترین موزه ی فرهنگ جهان است ) و ....

 

فریت بار | ارسال بار به تورنتو

تورنتو یکی از مهاجر پذیر ترین شهرهای کاناداست و همه ساله مسافرین زیادی را از جای جای دنیا به خود جذب می کند . در رابطه با مسافرین محترمی که از ایران به این شهر مهاجرت می کنند .یکی از دغدغه های مسافرین که بتوانند لوازم خود را صحیح و سالم به این شهر بفرستند . شرکت فریت بار و حمل بار پادمیرا راه با تجربه ی بالایی که در زمینه ی فریت بار دارد می تواند برای مسافران گزینه ی مناسبی برای فریت بار به تورنتو باشد .در زیر خدماتی که این شرکت در جهت فریت بار به تورنتو انجام می دهد اشاره ای شده است .

 

 خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به تورنتو | کانادا

بسته بندی بار | ارسال بار به تورنتو


مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به تورنتو به آن ها آسیب وارد شود .  شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و... و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر تورنتو را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

 

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به تورنتو

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و...) در محل به صورت استاندارد
  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی
  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .
  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به تورنتو : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و ... را برای فریت بار به تورنتو را بر عهده دارد .


**  توجه

قوانین فریت بار به تورنتو تابع قوانین فریت بار به کانادا می باشد و تمام قوانین فرودگاه های کانادا یکی می باشند .

 

فرودگاه بین اللملی پیرسون تورنتو

 

بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه کانادا فرودگاه پیرسون تورنتو می باشد . تعداد مسافرینی که در سال 2010 در این فرودگاه تردد کردند چیزی در حدود 31.9 میلیون نفر گزارش داده شده بود. و در حدود 419044 مورد حرکت هواپیما در فرودگاه پیرسون تورنتو ثبت شده است . در سال 1996 مدیریت این فرود گاه برای بهره برداری و نگهداری  به GTAA  واگذار شد.

نمایی از فرودگاه بزرگ پیرسون تورنتو را در زیر می بینید:

 فرودگاه پیرسون تورنتو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی