شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل وخدمات بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

  • ۱
  • ۰

 ارسال بار توسان : بعد از فینیکس دومین شهر بزرگ ایالات آریزوناست و یکی از شهرهای دانشگاهی این ایالت می باشد . در آمار 2010 که توسط ایالت متحده آمریکا سرشماری شد شهر توسان چیزی در حدود 520116 نفر جمعیت داشت و در سال 2015 این تعداد به 980263 نفر رسیده بود البته جمعیت منطقه توسان –نوگالس در حدود 1010025 نفر می باشد. این شهر در 174 کیلو متری از جنوب شرقی فونیکس واقع است و در 97 کیلومتری از مکزیک واقع است.

حمل بار هوایی

شهر توسان 33 امین شهرستان بزرگ و 59 امین منطقه شهری در ایالات متحده است .این شهر به عنوان دره اپتیک در ایاللات متحده شناخته می شود و دارای حدودا 150 شرکت طراحی و ساخت سیستم های اپتیک نوری می باشد.
تاریخچه شهر توسان
شهر توسان بر روی دشت سانتا کروز ساخته گردید. تاریخ تاسیس شهر را ۱۷۷۵ دانسته‌اند.
اما قدیمیترین باشندگان این دشت سرخ‌پوستان Hohokam بودند که در قرن نهم میلادی اینجا می‌زیستند.
مهاجران اسپانیایی که در قرن هفدهم وارد منطقه شدند، نام توسان را از نام Schuk-Shon گرفتند که به معنای «بر دامنه کوه سیاه» می‌باشد.

در زیر نمایی از این شهر را می توانید ببینید:

حمل بار هوایی

مراکز دانشگاهی و پژوهشی شهرستان توسان

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد توسان نزدیکی این شهر به ۴ رصدخانه مهم آمریکا است که همگی در فاصله زمانی حداکثر ۲ ساعتی از شهر قرار دارند:

    رصدخانه بین‌المللی کوه گراهام در شرق شهر
    رصدخانه فرد لارنس ویپل در جنوب
    رصدخانه ملی کیت پیک در غرب شهر
    رصدخانه استوارد دانشگاه آریزونا در شمال‌شرق شهر (کوه لِمون)

موسسات آموزش عالی شهر توسان عبارتند از:

    دانشگاه آریزونا
    رصدخانه اپتیکی ملی آمریکا

مراکز فرهنگی و گردشگری

    موزه بیابانی آریزونا-سونورا
    موزه هوافضای پیما
    سنتینال پیک، آریزونا
    پارک ماونتن کاونتی توسان
    دره تگزاس

فرودگاه بین المللی توسان و فریت بار به توسان

 فرودگاه بین المللی توسان در سال ۱۹۱۹ تاسیس شده است این فرودگاه دومین فرودگاه بزرگ در ایالت آریزونای آمریکا بعد از فرودگاه فونیکس می باشد  کد سازمان یاتا برای این فرودگاه TUS و برای سازمان ایکائو KTUS می باشد.این فرودگاه در 8 مایلی از مرکز توسان در جنوب این شهر قرار دارد. فرودگاه توسان دومین فرودگاه شلوغ در آریزونا است .بر اساس آمار منتشر شده در سالهای بین 2011 تا 2015 از این فرودگاه حدودا  10000 مشافر در سال تردد داشته اند.

 

 در زیر نمایی از فرودگاه رو می توانید ببینید:

فریت بار به توسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی