شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

ارائه خدمات فریت بار به تمام نقاط جهان( کانادا ، استرالیا و...)

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل وخدمات بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

  • ۰
  • ۰

برای اولین بار در سال 1982 خطوط هوایی ایالات متحده 767 را در خدمات تجاری خود استفاده کرد . این هواپیما در ابتدا در مسیرهای داخلی و بین قاره ای قرار دادند که نشان اعتماد از اطمینان در طراحی آن بود. در سال 1985، شرکت هواپیمایی بویینگ ،اولین هواپیمای دو موتوره 767 را با دریافت تصویب قانونی برای پروازهای گسترده در خارج از کشور طراحی کرد . که این هواپیما پس از آن مورد به صورت خدمات بدون توقف در مسافت های متوسط تا طولانی ومسیرهای بین قاره ای استفاده قرار گرفت .در سال 1986، بوئینگ مطالعات خود را برای ظرفیت بالاتر 767 آغاز در نهایت منجر به توسعه 777 شد. در 1990 اغلب هواپیمای 767 برای پرواز اقیانوس اطلس بین شمال امریکا و اروپا استفاده می شد.

 در اواخر 1970، هزینه های عملیاتی هواپیماها به عنوان عامل اصلی در خرید هواپیمای جایگزین خطوط هوایی شد. در نتیجه، از ابتدا فرایند طراحی 767 تاکید بر بهره وری سوخت را به کار برد. که باعث کاهش 20 تا 30 درصد در هزینه از طریق تکنولوژی جدید موتور و بال شد. مهندسان طراحی به کمک کامپیوتر بیش از یک سوم از نقشه های 767 طراحی کردن نوعی پیشرفت در طراجی های هواپیما میباشد، 767 در مرحله طراحی مورد آزمایشات مختلفی قرار میگیرد که مهمتربن آن تست های تونل باد طی 26000 ساعت انجام می شود. کار طراحی این هواپیما همزمان با هواپیمای 757 رخ داده است، که هر دو به منظور کاهش ریسک و هزینه طراحی شدند . که در نهایت هر دو هواپیما دارای ویژگی های طراحی مشترک، از جمله هوایی، سیستم های مدیریت پرواز و ابزار میباشند. هزینه های توسعه ترکیبی هواپیما 3.5 4 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

 ارسال بار

موتورهای برجسته بر روی 767 شامل جنرال الکتریک CF6، پرات و ویتنی JT9D و PW4000 و توربوفن رولز رویس RB211 است.این نخستین باری است که بوئینگ بیش از یک گزینه موتور در راه اندازی یک هواپیمای جدید ارائه داده است. مدل های موتور هر دو جت دارای یک خروجی با حداکثر 48،000 پوند (210 کیلونیوتن) نیرو میباشد. که موتور حدود یک سوم طول از بال بدنه، نصب شده است. [6] سطح بال بزرگتر به طور مساوی در سراسر طول پرواز باعث کاهش کشش آیرودینامیکی و آسانسور توزیع از هر یک از هواپیما قبلی میباشد.

 

در ژانویه سال 2016، بوئینگ 1163 دستور تولید برای مدل 767 از 74 مشتریان دریافت کرده است که 1083 فروند تحویل داده شده اند در مجموع 765 فروند از این هواپیما در جولای 2015 در حال خدمت بود. نوع محبوب ترین هواپیمای 767 مدل 767-300ER است، حدود 583 فروند هواپیما تحویل داده شده . رقبای این هواپیما شامل هواپیمای A300 ایرباس، A310 و A330-200، وارد خدمت در اکتبر 2011 شدند.بنا بر اعلام رسمی بوئینگ تولید ۷۶۷ در سال ۲۰۰۷ میلادی برای همیشه متوقف شده است.

 ارسال بار

 

 

انواع بوئینگ 767

 

  • 767-200
  • 767-200ER
  • 767-300ER
  • 767-300
  • 767-300F
  • 767-400ER

 

767 در سه نوع بدنه تولید شده است. اولین نوع 767-200 در سال 1982 و به دنبال آن 767-300 در سال 1986 وارد خطوط هوایی شدند ;i مدل  (ER) ،نوع برد افزایش یافته است.

 اولیه 767-200 برای محدوده کافی طراحی شده بود به پرواز در سراسر شمال امریکا و یا در سراسر اقیانوس اطلس شمالی، [20] و قادر به مسیرهای عامل تا 3850 مایل دریایی (7130 کیلومتر) است.

  • ۹۵/۱۰/۲۸
  • بهزاد مقتدر

ارسال بار

هواپیمای بوئینگ 767

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی